štvrtok 19. decembra 2013

iba také obyčajné dni

po dvoch šialených mesiacoch, kedy som sa premiestňovala z miesta na miesto
a organizovala rôzne akcie
mi prídu posledné dni také......nudné

a predsa...

väčšina mojich/našich dní sú

IBA TAKÉ OBYČAJNÉ 

napríklad 

moje posledné dva dni boli vyplnené
administratívou a prácou na počítači
čítaním kníh a štúdiom materiálov
stretnutiami s ľuďmi na káve
plánovaním a prípravou na január

ničím výnimočné
a ani som sa necítila dobre /nepýtaj sa prečo, nemám odpoveď/

hľadala som niečo špeci
dokonca aj na fb
niečo čo by prinieslo troška vzrušenia do môjho života

......................................

mám tendenciu pozerať sa na obyčajné dni ako na niečo nevyhnutné
akýsi prechodný stav medzi dvomi "kúlovými" zážitkami


ale práve v nich sa odohráva môj život

sú to malé rozhodnutia, ktoré denne robím
môj charakter je vzbudovaný v momentoch keď sa nikto nepozerá
ak chcem zvládnuť veľa, musím obstáť v malom
On je so mnou vo všetkých chvíľach

z toho dôvodu

je v poriadku mať iba také "ok" dni
chce to len zmeniť moje nastavenie
pozrieť sa zblízka
a zachytiť ich krásu

veď nakoniec je to Boh, ktorý stvoril každý jeden deň môjho života




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára