pondelok 20. mája 2013

kde sú mladí, tam to žije

Čo za víkend!
Viac ako 60 mladých ľudí z celého Slovenska sa stretlo v Žiline na tréningu - príprava na nadchádzajúce KECY tábory.

/KECY je jeden z našich projektov, ktoré organizujeme v spolupráci s miestnymi cirkevnými zbormi/



Ja som síce viac zapojená viac vo Fusion, ale keďže sme jeden tím, tak sme si navzájom pomohli. Som veľmi rada, že som bola prítomná, pretože bolo s.u.p.e.r. :
- každým rokom sledujem ako prichádzajú úplne noví ľudia, čo je vlastne známka multiplikácie a aspoň sa nikdy nenudíme
- opäť sa mi potvrdilo, že kde sú mladí ľudia, tam je život, energia, vízia, nadšenie. Ľudia sa navzájom podporovali, zdieľali svoje nápady a skúsenosti, modlili sa za seba a druhých
- pripomenuli sme si, že v tom nie sme sami - tento rok máme 11 tímov zapojených v tej istej práci
- mohla som stráviť súkromný čas s Jankou /blonďavá deva v prvom rade, štvrtá zľava/

Keď som premýšľala nad letom a všetkými akciami, v ktorých som zapojená, priznala som si, že potrebujem pomoc! Začala som sa modliť a hľadať osobu, ktorá by bola so mnou od začiatku - v príprave a realizácii Fusion tábora, ktorá by sa učila a neskôr posunula veci ešte ďalej. Tou osobou bola a je Janka. Bola s nami už pri zrode bratislavského Fusion. Je to múdra mladá žena, premenená Božou láskou. A verím, že práve Jeho láska ju viedla ku kladnému zareagovaniu na výzvu byť spoluvedúcou tábora.
Páči sa mi, že sme tak iné. Jej vnímanie vecí, prístup, nápady ma inšpirujú a naozaj verím, že táto zaujímavá spolupráca prinesie úžitok celému Fusion tímu/táboru!

1 komentár: