pondelok 9. mája 2016

O nedokonalo dokonalej Amálke!

Spoznala som ju už približne pred rokom, ale až túto jar tak poriadne. Počas tohto školského roku sa vydala na cestu - iJourney - ročný rozvojový program, ktorý pomáha vedúcim posunúť sa na vyššiu úroveň služby. Jeho súčasťou je aj niekoľkomesačná stáž v zahraničí. Dôvod je jednoduchý - nabrať inšpiráciu a získať nový/iný uhol pohľadu na prácu. 

A tak jedného februárového dňa v Ostrave Amálka nastúpila na vlak, ktorý ju odviezol "ďaleko"... až do Bratislavy. Čakala som ju na stanici (teda ona musela čakať na mňa). Už prvá spoločná cesta MHD mi napovedala, že to budú zaujímavé 2 mesiace. A aj boli.


Čo všetko stihla? 
Bývala s rodinou misionárov, bývala aj sama. Chodila pravidelne na nácviky Fusionov v Bratislave, kamarátila sa s nami, viedla tanečný workshop, zažila službu na celoslovenskej úrovni (Konferenciu pracovníkov s mládežou, víkend Školy pre pracovníkov s mládežou, Exit tour na Liptove),  kde aj sama priložila ruku k dielu! 

Je toho veľa, čo by som mohla spomenúť....dnes volím len týchto zopár vecí:
- Amálka má neuveriteľne veľké a mäsité srdce. Naozaj sa do neho zmestí veľmi veľa ľudí. To, ako na nich myslí, ako sa o nich zaujíma, je vzácne! Vymýšľa spôsoby ako byť k ľuďom čo najbližšie - ak nefunguje jedna vec, vyskúša druhú. 
- Je to # hashtagová # kráľovná! Pozrite na jej FB profil a pochopíte...ani som nevedela, že k jednej fotke sa dá vymyslieť toľko popisov.
- Cením si jej otvorenosť a úprimnosť, jej odvahu dať vedieť svetu o svojej viere v Boha.
- Veci, ktoré sa naučila si nenecháva iba pre seba. Odovzdáva to ďalej!
- Keď ju chceš potešiť, kúp jej niečo sladké/čokoládové ;-)

Amálka! V ušiach Slováka jej meno znie......tak......rozprávkovo. A veruže ona je tak trošku rozprávková bytosť (nenechajte sa zmiasť jej hlbokým flegmaticky znejúcim hlasom ;-))

Cieľom tohto príspevku nie je to, aby som ju glorifikovala. Amálka nie je perfektná. 
Ale necháva perfektného Boha žiť v nej, a to, priatelia, je hodné povšimnutia!


Amálko, teším sa, že mám novú ostravskú kamarátku. Som tvojou fanynkou! :-) Teším sa ako budem sledovať tvoj vyvíjajúci sa príbeh, pretože "verný je Boh, ktorý ťa povolal do spoločenstva svojho Syna Ježiša Krista, tvojho Pána." (1.Korintským 1:9). V Ňom to dáš!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára